6.03.2012

Even wat anders

De stad waar ik woon , is een stad op een eiland .De grote rivieren passeren op weg naar de zee.1x per jaar is er "Dort in stoom" oude stoommachines staan langs de havens ,en stoomboten varen  op de rivier. Hier is een impressie van dit gebeuren .Het begint met de vlootschouw de foto,s zijn genomen vanaf Zwijndrecht .
Aan de overkant van Dordrecht ,dus zoals altijd moesten we de brug over die net open ging .
                                                 

Klikken op de foto,s om ze groter te zien .




















                                                                          

                                                                                 


Vlootschouw.
                                                           

Een dag later .

Dag twee .

                                                                               
                                                                                
                                                                                   
                                                                                 
                                                                                   




                                                                          

                                                                                   


Jammer dat de laatste dag de regen met bakken viel .
                                                                                   
                                                                              

10 opmerkingen:

  1. Even wat anders, maar niet minder mooi.
    Je hebt dit gebeuren prachtig vastgelegd Jeanne. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanne en Bert
    Wat een mooie serie en inderdaad weer eens iets anders ja ik hoorde hier steeds de stoomboten fluiten ,
    Heel mooi hoor en ook de leuke details
    Geen weer voor macro's h;e nu jakkie
    Groetjes en tot ziens Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jeanne en Bert,

    Einstein schreef dat als je sneller ging dan het licht dan zou je terug gaan in de tijd.
    Jij moet wel een super snelle camera hebben want ik waan me hier in begin 19de eeuw ;-)
    Wat een enorm leuke serie.
    Ik wow dat ik ook was gaan kijken.
    Grote klasse.

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful series of images this is Jeanne!
    Wishing you a great week ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke dag geweest zo te zien
    nice
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Jeanne
    Ik heb gekeken ik mezelf op tussen de de vlootschouw tegen kwam, helaas ik sta er niet tussen. Zou ook wel heel toevallig geweest zijn en als ik je gezien zou hebben zou ik gezwaaid hebben hoor. Ik ben zondag in de kou nog wezen kijken zoals je al gezien had op mijn blog. Die stoomtrein heb ik niet gezien maar wij waren aan de andere kant, leuk dat jij hem wel hebt, wel is waar gehuld in stoom maar dat geeft een leuek en fraaie sfeer en het heet niet voor niks Dordt in stoom.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jeanne
    Je geeft hier een mooi beeld van Dordrecht en de vlootschouw. Het was zeker de moeite waard.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanne,
    Is een hele gave serie geworden, mooi !!

    Groetjes,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige reeks,lijkt me een mooi evenement

    BeantwoordenVerwijderen