5.13.2012

Mooie zondag voor iedereen .!!!

Dus erop uit weinig wind en natuurlijk naar de heemtuin en het Alblasbos.  Iedereen zat bij oma op de koffie denk ik wat een rust .Het is toch zo,n heerlijk plekje we zijn er ruim twee uur aan het rondscharrelen geweest en toen moesten we op huis aan. Er was weer veel te genieten .


Klikken op de foto,s als je ze groter wilt zien .





































                                                               

                                                                              

1 opmerking:

  1. Hoi Jeanne en Bert
    Jullie zijn weer op bekende plekjes geweest leuk hé die vogeltjes die af en aan vliegen naar hen jong
    leuk dat de Libellen er ook weer waren
    mooie serie
    ik heb eens een dagje vrij genomen morgen ga ik op stap
    Groetjes en een fijne avond
    P's
    Als je op mijn blog kijkt zie je rechtsboven Jannyskaartenshop
    moet je eens op klikken ik heb een winkeltje geopend

    BeantwoordenVerwijderen