4.18.2011

De Kwade Hoek

Een natuurgebied op Goeree daar waren we gisteren ,genoten van het mooie gebied
alleen jammer er was niet echt veel te fotograferen .Nog even doorgegaan naar Battenoord waar vlakbij de haven een soort van baaitje is waar heel veel vogels te vinden zijn ook deze keer Kluten ,Kieviten .Scholeksters en Strandpleviertjes helaas m,n lens is niet goed genoeg .


                                                                          



Strandpleviertjes



In de verte de toren van Goedereede


Onderweg overal bollenvelden









                                               

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Jeanne,

    Nou kan dit wel een kwade hoek zijn voor de schippers....
    maar een allerliefste voor het oog van de camera;-)

    Wat leuk dat je daar het Zinkviooltje tegen komt.

    Mooie serie zo van alles wat je onderweg tegen kwam!!

    Fijne dag,
    liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he wat leuk dat er eindelijk iemand is die battenoord kent
    in dat haventje had ik tot vorig jaar mijn boot leggen en daar vertoef ik al 20 jaar op de camping
    als je daar nog eens kom kan ik je de slikken van flakkee aanbevelen is een zeer mooi natuur gebied
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie serie Jeanne en weer eens iets anders hé als de Heemtuin mooi en van alles weer wat
    ik ben vandaag weer naar de Bollen geweest en gisteren de Appelbloesem dus hoop van de week weer wat te plaatsen
    fijne avond groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen