3.22.2011

Echt begonnen ... de lente

Afglopen tijd heel veel weggeweest naar de Biesbos en de Alblasserwaard  rond gefietst van het Alblasbos tot Groot Ammers wat is de polder toch mooi welk jaargetij er ook is .Er zijn heel veel lammetjes en ook de eerste kikkers zijn gesignaleerd .Bijna stapte ik erop dat was schrikken .




Brabantse Biesbos


                                                                          

ondergaande zon in de polder
                                                                               









Alles gaat kleuren .
                                                               
                                                                         

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Jeanne en Bert
    Wat een heerlijke Lente serie leuk de Schaapjes en de close-ups en de ondergaande zon prachtig en je heb al een Kikker
    ik hoorde ze wel in de Heemtuin maar heb ze nog niet gezien
    mooi in de Brabandse biesbosch hé
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen beste Jeanne,

    Dank voor je leuke reactie bij het gedicht van Hans Andreus. Ja, het was een erg leuke ervaring en bezorgde mij ook wel de nodige zenuwen, maar het is allemaal goed verlopen. En jij maakt ook al volop kennis met de nieuwe lente, mooi hè? Je fotoserie is mooi, de Biesbosch kom ik best veel en wat jij laat zien zoals de Futen etc geeft wel aan dat de lente volop bloeit! Mooie nieuwe opmaak van je site met die Kluten in de titel, het is ook wat rustiger kijken nu.

    Mooie dagen in het vooruitzicht en groetjes,

    Henk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is met recht een lente serie. Prachtig zeg
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ......hoorde ik daar een gilletje....en zag ik een kikker wegspringen.....;-)

    Hardstikke mooi dat ik 'n rondje met je mee mag door het prille voorjaar!!

    Maak er een mooi weekend van...met camera!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen