8.21.2010

Op pad

Met dit mooie weer gaan we er steeds op uit met de fiets zo zijn we gisteren de Dordtse Biesbos rondgefietst .Was een lekker tochtje vroeg vertrokken omdat het erg warm zou worden .Helaas was bij de Viersprong de uitspanning nog niet open voor  de koffie. Maar we hadden gelukkig flesjes Spa mee dus we kwamen niet om van de dorst.Even verderop aan de picnictafel zitten genieten van de zwaluwen die heel veel nesten hebben onder nok van het gemaal wat  daar staat.Ik kon helaas geen goede foto,s maken te ver weg .
Weer opgestapt en toen kwam de verrassing ik zag ineens iets groots en groens langs vliegen .Een enorme groene sprinkhaan en die liet zich wel fotograferen .
Icarus Blauwtje
                                              
                                                  
                                                                                
Grote groene sprinkhaan.






Uiteindelijk bij villa Augustus koffie gedronken.
En ook daar nog wat foto,s gemaakt in de tuin.










Nog een verrassing twee Putters zaten te roepen en ze bleven zitten.

Puttertjes

Voor een vergroting even klikken op de foto,s
                                                         

3 opmerkingen:

  1. Mooie Serie Jeanne en wat een joekel van een sprinkhaan zeg dat is geluk hebben ?en wat een mooie vogeltjes
    Ben nog steeds niet bij Villa Augustus geweest
    en ik loop wat achter met alles druk druk druk
    Fijne dag hé groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je eens bij mij kwam kijken Jeanne. Mooie serie foto's. Ik zag ook dat je bij Rosemary's cottage graden bent geweest, wij komen er ook weleens. Geweldige tuin hè
    Hartelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige serie, en niet ver bij mij vandaag geloof ik. Villa Augustus wil ik ook nog naartoe.
    Fijne dag he,
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen